پاسخ به چند سوال متداول


  1. دامنه کاربرد این سیستم در کدام کسب و کارهاست؟

    هر فروشگاهی که مشتریان آن در محل فروشگاه حضور ندارند، چه فروشنده کالا و چه فروشنده خدمات. همچنین برای موسسات، گروه‌ها و کسب و کارهایی که نیاز به دریافت دوره ای دارند این پکیج بسیار کارآمد خواهد بود. مثلا موسسات خیریه یا شرکتهای سرویس مدارس می توانند با استفاده از سیستم کپی جدید فاکتور در نرم افزار آسانا به هر تعدادی که پرداخت کننده دارند در هر ماه فاکتور ایجاد نمایند و به صورت یکجا برای همه این افراد لینک بفرستند. این روش بهترین روش برای مدیریت وجوه دریافتی است که سربار هزینه کارمند پیگیر دریافتها را از بین خواهد برد. نحوه انجام این کار را در فیلم زیر مشاهده نمایید.

  2. این روش چه تفاوتی با سایر روشهای پرداخت دارد که باعث انتخاب و استفاده از آن شود؟

    تقریبا تمام سایتهای مشابه و سیستمهای پرداخت اینچنینی از یک روش و سیستم استفاده می‌کنند. تنها مزیت و تفاوت درگاه لینک پرداخت استفاده از نرم افزار جانبی فروشگاهی ست که مدیریت فروشگاه را کامل می کند و از کار جزیره ای جلوگیری می‌نماید. دیگر مزیت این سیستم عدم تجمیع مبالغ دریافتی ست و تمام مبالغ به صورت اتوماتیک توسط شبکه شاپرک در پایان روز تسویه می‌گردد و صادر کننده لینک هیچ کارمزدی بابت تسویه نمی پردازد. ما اینجا فقط از تسهیم استفاده می کنیم و مسئولیت این کار را به شرکت پرداخت الکترونیک سداد که وابسته به بانک ملی ایران است، سپرده ایم.